وبلاگicon
اگر مرد بود...



















لذت تنهاییــــــــــــــــ
توجه : مطالب این وبلاگ هیچ ربطی به اسم وبلاگ ندارد :دی

این حرف باید با طلا نوشت
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
با زنی ازدواج كنید كه اگر "مرد" بود ، بهترین دوست شما می شد.



نظرات شما عزیزان:

m-sh
ساعت17:10---10 تير 1393
چاکریم........کرتیم داش امیر..........ما هم شما رو قبول داریم در حد بنز.......
پاسخ: فدایی داری ♥♣★


m-sh
ساعت9:48---9 تير 1393
من سعی میکنم خیلی از چیزا رو درک کنم.....درسته سنم کمه اما مثله خودت که تو پست ثابت وبلاگات گفتی خیلی چیزا رو به چشم دیدم....پس درک می کنم....کی فهمم......شاید یکی 50 سالش باشه ولی درک و فهم یکی مثل من و تو که به چشم خیلی چیزا رو دیدیم نداشته باشه........تجربه فقط مال آدمای مسن نیست......حتما نباید یه چیزی برات اتفاق بیافته که بشه تجربه ...همین که ببینی و درک کنی هم کافیه.......اینا رو نگفتم که بگم تجربه زیادی دارم....نه.......خواستم بگم منی که به قول خیلی پسرا یه دخترم و ممکنه خیلی چیزا رو درک نکنم و لوس بازی دربیارم خیلی از اونی که فکرشو میکنن ممکنه بفهمم....هیچ وقت هیچ کسی رو دست پایین نگیر.......حتی اگه یه بچه 5 ساله باشه.......
پاسخ: بعله بعله... من قبولت دارم اجی :)


m-sh
ساعت16:16---7 تير 1393
موافقم...........بسیاری از زندگی ها به خاطر لوس بازی بعضی از دخترا که او خونه باباشون میبرن خونه شوهرشون به طلاق کشیده میشه.....واسه زندگی مشترک باید محکم باشی نه اینکه انتظار داشته باشی شوهرت محکم باشه و تو رو هم با خودش بکشه اینور اونور دختره ی لوس.......
پاسخ: ههه باز خوبه یه دختر اینو درک کرد...


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت13:24---13 اسفند 1392
دخدرو دخدرونگیاشو ظرافتای خاصه خودش

بععععععععععععععععععععععله
پاسخ: یعلاوه یکم درک و فهم و شعور و منطق عالی میشه...:دی


محدثه
ساعت23:34---12 اسفند 1392
سلام دادا.وبت جالب و باحال بود.حیف درس دارم نمیتونم مطالبت رو کلا بخونم ولی باز هم سرمیزنم.من لینکت کردم تو هم بلینک.یه وب دیگه هم دارم خواستی سر بزنcrazylove-m.blogfa.com
پاسخ: حتما... لینک شدی بازم سر بزن...


Mobina
ساعت17:45---10 اسفند 1392
بله اما این حرفم بایستی با آب طلانوشت:بامردی ازدواج کنیدکه اگر"مرد"بود.بهترین دوست شمامیشد
پاسخ: وا...عایا تو حاضری با مردی ازدواج کنی که مرد نباشه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: -- ادامه مطلب --
برچسب:, -- -- A.M.I.R --